Veckans träning och körkortspluggande

Jag har haft ont i magen hela dagen idag och har det lite fortfarande. Vad trött jag blir på att inte kunna njuta av att äta! Jag ska snart börja äta strikt igen för att se om jag kan få bukt med detta. Enda gången det inte gjorde ont var när jag tränade. Oh, well, till lite bättre saker. Jag har en del planerat den här veckan men allt är roligt! Dagens träning är avklarad, nu återstår lite pluggande och att peppa mig själv inför imorgon. Spännande!
 
Måndag
Simning 30 min
Functional Toning 45 min
Core 30 min
+ repetera körteori
 
Tisdag
Körlektion 80 min
Jogga 30 min
+ plugga det körläraren påpekar
 
Onsdag
Simning 30 min
Träningskonsultation
+ körteori uppgifter
 
Torsdag
Styrketräning och kondition av något slag 60 min
+ körteori uppgifter
 
Fredag
Körlektion 80 min
Vilodag
 
Lördag
Vilodag
+ plugga det körläraren påpekar
 
Söndag
Jogga 40 min
+ körteori test

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0