Tisdagen

Började med körlektion 7.15. Fy vad nervös jag var innan men jag hade en jättebra lärare som förklarade allt tydligt och flera gånger. Var en konstig känsla när jag fick sätta mig bakom ratten och jag som är så kort fick dra fram stolen hela vägen för att ens kunna trycka ner kopplingen. Tror jag hade någon centimeter mellan mig och instrumentbrädan :) Vi tränade på att starta och stanna, krypkörning och svängar. Sedan fick jag köra lite på en väg också och det var riktigt läskigt! Skämmigt också med alla bilar bakom som säkert tyckte jag var jääättelångsam som kröp fram. 
 
Jag var ganska trött efter lektionen, var väldigt mycket info att ta in men en kopp te var räddningen för att klara dagen. När jag kom hem från jobbet blev det löpning ute. Vågade inte riktigt springa med iphonen när det störtregnade titt som tätt så fick springa utan musik den här gången. Fungerade förvånansvärt bra! Körde intervaller med långsam joggning och snabb joggning och det kändes bra. Blev både regn, blixtar och åska men det var bara att köra på.
 
Körde runt i en sådan här söt bil!

Kommentarer
Postat av: Papá

Vad härligt!! Bilen är nog en Golf. Jag tycker den är jätte bra på många sätt och gillar den skarpt. Bra bil för nybörjare.
Tuta och kör. kram <3

2012-08-08 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0