Skitdag

Igår var en riktigt dålig dag, hade konstant ont i magen och på körteorin var jag så trött att jag var illamående. Ska till läkaren idag och se om jag kan få några svar om magen men jag gissar på att de kommer säga att jag ska sova mer och stressa mindre. Inte alltid så enkelt dock...
 
Så vi stryker igår och kan prata om idag istället. Jag fick hoppa över joggning eftersom jag lyckades få en extra körlektion! Tycker det är så roligt att köra även om jag alltid är nervös och känner press. Jag fick testa starta och stanna i upp och nedförsbackar, backa, köra på mer trafikerade gator, köra i regn och t o m köra tillbaka bilen hela vägen ner i garaget och parkera. Exakt så här låter jag när jag kör ner för backar "iiiiiiiiiiii" :)
 
Jag har nästa körlektion redan imorgon bitti och jag kan knappt vänta!
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh no, tror någon här behöver semester :(. Går du på massage eller unnar dig något sådant som är avslappnande? Spa behandling kanske? :) Ta det lugnt, vet att det är jobbigt att behöva prioritera då det finns så mycket roligt att göra :). Blir annars sugen på att köra bil själv nu då du skriver om det ^^. Det känns som evigheter sedan sist! Måste nog skola om mig om jag ska vara ute på vägarna ;)

2012-08-23 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0