PT Träning

Igår hade jag min första PT-träning. Jag var både spänd och nervös men jag hade träffat min PT innan när hon håller i gruppass så det kändes lite bättre. Blev en kvarts uppvärmning på roddmaskinen och sedan styrka för ben, armar, mage och rygg. Eller det var egentligen tänkt att jag skulle träna benen men jag lyckades mest lägga vikten på armarna (vi använde skivstänger) så jag var helt död i armarna innan vi ens skulle börja med dem. 
 
Jag kunde verkligen inte lyfta mycket, jag höll på kämpa som en galning med sju kilo så hon sa att jag verkligen behöver träna en del styrka. Hade även ett svagt vänsterknä och högerfot som lutade innåt som jag behöver tänka på. Jag tyckte det i alla fall var väldigt kul och man vill verkligen pusha när någon tittar på en. Så jag har bestämt mig för att testa lite PT-timmar och få en bra grund som jag förhoppningsvis kan bygga själv på sedan. 
 
Suddig bild men jag såg den här söta haren på vägen hem. Precis utanför Actic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0