Nattvak

Hunter slutade spy efter ett tag men han gick på toa flera gånger utan att göra något så vi undersökte honom lite. Vi hittade en stor hård avföringsklump som satt fast i öppningen där bak så blev in i duschen och skölja bort (var nästan nära att spy av den, så äckligt var det). Men resten av kvällen låg han kvar under bordet och gömde sig så jag ringde sjukhuset igen för en timma sedan. De var väldigt osäkra på vad det var så vi skulle antingen åka in nu eller åka till en veterinärmottagningen imorn.

Jag hittade en mottagning bakom akademiska som har öppet på lördag morgon så blir han inte bättre åker vi dit direkt när det öppnar. Jag har nattpasset så ska försöka hålla mig vaken ett tag men jag sover på soffan i alla fall (vi sover ju annars separat från katterna).

Hunter har använt toan en gång för en halvtimma sedan, är ett steg i rätt riktning men han ligger fortfarande ihopkrupen och har så kalla öron. Jag hoppas verkligen det inte är något farligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0