Jogging

Nu är jag tillbaka från min joggingtur. Var inte för varmt ute så det var riktigt skönt att springa, fick heller inga pollen eller astma besvär så jag kunde köra på.

Blev sju kilometer på 58 minuter med en "frukost" paus i mitten. Började med uppvärmning i fem minuter, sedan vanlig joggingtakt i 20 minuter tills jag kom till min favoritutsiktplats där jag laddade på med lite av mitt paleopack. Sedan blev det att jogga hemmåt där jag höjde hastigheten lite hela tiden.

I början av turen trodde jag verkligen inte att jag skulle orka ens 20 minuter men tillslut var jag så inne i mina tankar att jag inte ens tänkte på vad jag höll på med. Älskar när det blir så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0