Hälsoanalys

Ikväll blev det hälsoanalys och en del styrke och konditionstest med min PT på gymmet. Alltid kul att se ens startpunkt och planera hur träningen ska sättas upp. Hon kom fram till ganska snabbt att jag måste sova mer och det har jag redan påbörjat med i alla fall sex timmars sömn per natt. När jag berättade för henne att jag sover fyra-fem timmar tittade hon nästan på mig som att jag var galen. Men hur ska man hinna med allt annars?
 
Jag fick använda deras avancerade våg och enligt den väger jag 46,2 kg och har 15,2 % fett. Låter som bra siffror enligt mig även om jag inte känner mig så smal men jag låg visst lite på minus så jag behövde egentligen gå upp lite i vikt. Hellre går jag upp i muskler då än fett!
 
Så, målet nu för de nästkommande tre månaderna är att fokusera på styrketräning och bygga muskler. Jag ser redan fram emot det första riktiga passet nästa vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0