Glossybox juli 2012

Vi har besök! Efter jobbet idag blev det en timmes tränande på gymmet. Jag körde en halvtimma power (styrka med skivstång) och en halvtimma core. Kan säga att jag var bra mör redan på coren, mina armar och ben bara skakade när jag behövde lägga tyngd på dem. Men känns alltid lika skönt efteråt!
 
När jag kom hem hade tibbes mamma och bror anlänt så då blev det middag och prat och sedan efterrätt och lite tittande på OS. Slocknade dock ganska snabbt på soffan och lyckades sova ett tag även om jag hade två katter som hoppade fram och tillbaka över (och på!) mig.
 
Idag fick jag även min första glossybox! Jag har läst lite blandade recensioner om dem men jag kände att jag ville ha en liten överraskning då och då så jag testar dem ett tag. Tror man betalar 139 kr i månaden och så fyller man i lite preferenser och sedan får man ett paket i månaden med ett urval av smink och andra vårdande produkter. Kändes verkligen lyxigt att få en sådan fin box och verkar vara intressanta produkter. Bra timing att jag fick en fotcreme för det var exakt vad jag behövde!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0