Anmält till UKs kattutställning

Nu har jag anmält Hunter och Yuki till Uppsala Kattklubbs utställning i Jälla i oktober. Det är en liten liten internationell utställning med bara 120 katter per dag så jag hoppas verkligen jag lyckas komma med. Den här gången är det bara lördagen de har kategori 2 (semilånghår) och så är det i Uppsala så blir förhoppningsvis smidigaste utställningen jag varit på. 
 
Det är tre domare som bedömmer alla katter. Hoppas jag får Luigi igen, jag är verkligen nyfiken på om han fortfarande kommer gilla Hunter nu när han väger lite mindre. Spännande i alla fall! Lyckas de få ett certifikat var (vilket kan bli svårt eftersom det finns så många sibirer i klubben) så behöver de bara ett till sedan för att få en ny titel. 
 
Vem kan säga nej till de här ögonen? Inte jag i alla fall :) Däremot är hennes päls fortfarande i tonåren så hon kommer få minus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0