Söndag morgon

Verkar vara fint väder idag, yay! Igår när jag vaknade var det snöstorm och så var jag tvungen att cykla iväg i den, var inte så kul...Kunde knappt se framför mig och snön var isande kall! Som tur var hade det slutat tills jag skulle hem och idag ser det ju riktigt lovande ut.

Idag var första dagen på lääänge som jag inte hade satt på alarmet (lovade tibbe) men vaknade ändå vid sjutiden men det var skönt att dra sig i sängen. Gick sedan upp för att lägga mig i soffan och mysa med katterna, tycker fortfarande det är det bästa sättet att vakna upp :) Nu är jag dock riktigt rastlös...ska försöka ta det lugnt ett tag till men sedan vill jag städa. Det verkligen flyger runt katthår här och ligger saker överallt. Skulle även vara skönt att ta en promenad ute. Ohh, kanske t o m ta ut katterna, får se :)

Idag ska vi även fortsätta vår Alien maraton! Jag vill ladda inför Prometheus som har premiär om mindre än två månader. Igår såg vi Alien, var jättelängesedan jag såg den men den är fortfarande bra. Var kul att se scenen när de går in i skeppet och hittar det där liket som blivit attackerat. Liket var stort, mycket större än en människa. Får se vad de säger om den i den nya filmen.

Hoppas ni får en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0