New York, New York!

Nu bär det snart av mot USA igen! Om exakt en vecka vid den här tiden så springer jag nog runt som en galning och checkar att jag inte glömt något. Jag är lite stressad att jag inte hunnit planera resan och vad jag behöver förbereda men hoppas att jag kan få gjort lite idag.

Först bär det av mot LA för lite jobb men efter det...så blir det semester i New York! Vad jag ser fram emot att se den staden, tror New York och Tokyo ligger högst på min lista över städer jag vill besöka. Den här gången blir det bara en vecka där, vilket jag tror är för lite för att uppleva allt, men det räcker bra när jag redan varit borta så länge och gillar man staden kan man alltid komma tillbaka :)

Läskiga är dock att jag måste flyga själv från LA till NY och jag har aldrig flygit själv innan. Kommer stressa ihjäl mig över det men det får jag ta då. Jag kommer möta upp tibbe på flygplatsen i New York och sedan har vi hyrt en lägenhet i Noho på nedre Manhattan. Tibbe sa att han måste fixa en present till mig innan (jag fyller år när jag är borta) men jag sa bara; "låt mig shoppa loss i en jeffrey campbell affär så blir jag överlycklig" :P

Vi har fixat en kattvakt som kommer bo i vår lägenhet också så nu hoppas jag allt det viktiga är klart. Blev en hård vecka ekonomiskt med betala new york resan, inköpa det som behövs för resan och köpa in alla kattsaker som behövs för när jag är borta. Blev lite chockad när jag beställde kattmat, sand och annat nödvändigt för 2000 kronor!! Inte billigt att ha djur :)

Faktiskt osäker om jag ens kommer hinna öppna böckerna innan jag åker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0