Första chilin!

Igår var första kvällen på ett tag som jag faktiskt kände för att göra något och var sugen på mat. Vet inte hur jag kom att tänka på det men kom ihåg när vi brukade ha animatörsluncher hemma hos en kollega och äta chili och jag blev sugen på att testa själv. Jag har aldrig gillat chili (eller chili con corne som det nog heter) efter ha ätit det i skolan men den jag ätit på senaste tid har varit god, liite för stark, men god :)

Fick receptet igår och gjorde ett försök. Det blev jättegott! Tyvärr blev det alldeles för svagt för jag saknade stinget men annars var det gott. Jag åt det med lchf nudlar och tibbe med bröd och så ett glas mjölk till. Måste göra det igen! Men nästa gång ska jag våga ha lite mer chili i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0