Balkonghäng

Idag var jag ute med katterna på balkongen en stund. Såklart skulle solen gå i moln direkt när jag kom ut men det var tillräckligt varmt ändå och ibland dök solen upp. Hunter var som vanligt lugn och satt mest och nosade och tittade på utsikten. Han fick t o m se ragdoll katten som bor snett under oss men han var inte så intresserad. Yuki hade inte panik att komma in den här gången utan var mest nyfiken och tittade runt. Hon var väldigt rädd för ljud men då kan man gömma sig under soffan jag satt på.

Var väldigt svårt att ta bilder på dem när jag ska hålla i två koppel och kamera och dom hela tiden korsar varandra. Men någon bild fick jag till!

Precis när vi kom ut. Kul att Hunter tittar ut men Yuki vill bara in


Hon var väldigt nyfiken på sovrummet. Nog för att de aldrig fått vara där






Gillar att Hunter får så litet huvud med selen :)

Kommentarer
Postat av: Marinettes

Vilka sötnosar, Yuki ser ängslig ut och Hunter nyfiken.

2012-04-15 @ 21:32:41
URL: http://marinettes.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0