Zumba!

Jag har varit nyfiken på zumba sedan reklamerna började gå på tv-shop för ett bra tag sedan men aldrig provat på det. Alltid varit osäker på om det verkligen är för mig....

Men ikväll passade vi på när det var öppet hus på dansskolan. Jäklar vilket pass! Svetten seriöst bara rann och det var mer som ett träningspass än en danslektion. Men va roligt det var! Jag trodde inte jag skulle gilla det så mycket men läraren var jättebra och fick en supermotiverad. Skulle vara kul att ta en kurs med den läraren...men inte för att vara pessimistisk...men jag slår vad om att den kursen redan är fullbokad också :P

Avancerad zumba

Kommentarer
Postat av: Papá

VAd roligt att du tyckte om Zumba. Ana älskar det och har vart några ggr och tränat men det är tufft. Det vet du nu väl? Hoppas du kommer in på någon zumbakurs till hösten. Här skickar jag en länk som handla om den kille som uppfann just Zumban:

http://www.youtube.com/watch?v=VFg7QaiI_js



Ha en trevlig helg allihopa!

Hälsa barnbarnen från oss.

2011-09-03 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0