Träningsvärk

Kan inte ens nysa just nu för min mage är helt stel! Vilken träningsvärk men känns alltid som jag tränat hårdare om jag får ont :) Idag började jag morgonen med ett tandläkarbesök. Kanske inte låter så kul men det gick snabbt och jag hade inga hål och knappt någon tandsten. Yay! Tandläkaren sa så mycket positivt att jag nästan blev lite stolt :) Jag har alltid haft dåliga minnen av tandläkare för jag hade mycket hål när jag var liten och massa tandsten. Förstår inte varför det tog mig 26 år att börja använda tandtråd! Ung och dum antar jag :P

Dagen avslutades med ett zumba pass med en ny vikarie. Lite lugnare tempo än de andra men kul och svettigt ändå! Nu sitter jag i soffan och halsover...hmmm..kanske blir en liten "tupplur" här innan det är dags att lägga sig. I morgon är det fredag!

Tycker jag kan belöna mig med lite choklad. Supergod! Lite för söt men fungerar i små mängder. Och ja...jag vet ironin att äta sötsöker nu. Äsch..har ett år på mig innan nästa besök :P

Kommentarer
Postat av: Tibbe

Hmmmm... Chocolate.....hmmmm

2011-09-22 @ 22:50:20
Postat av: Sabine

Glöm inte att Strecha! :D

2011-09-22 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0