Paket!

Idag var jag och hämtade ett paket på stan. Jag ska åka iväg på en längre resa snart så måste ladda upp med allt jag kan tänkas behöva. Det här paketet innehöll en reseförpackning med ansiktsprodukter och så fick jag med lite gratis tester. Roliga är att skincity som jag beställer från verkar skicka med en liten japansk docka varje gång. Första gången fick jag en grön och nu fick jag en rosa. Det står att det är Kokeshi dockor, ingen aning om vad det är men jättesöta :)

Paket time!


Blir kul att se vad jag får för färg nästa gång jag beställer!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh coolt måste testa! :D Mitt lager håller faktiskt också på att ta slut så perfekt timing ^^

2011-09-18 @ 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0