Liiite träning

Har varit mycket jobb och saker som hänt på senaste tiden så har inte riktigt haft ork att pusha träningen. Jag tycker inte direkt att jag kan säga att "jag har inte tid" för tid finns alltid men orken däremot...Så, för att klämma in lite träning gick jag på ett gruppträningspass på gymmet idag under lunchen. Blev en halvtimma core och jag är glad att det inte var längre än så. Shit vad det kändes! Men det känns alltid lika bra efteråt :)

Så nu har jag testat spinning, core, pilates och step up på gymmet. Favoriten är fortfarande spinning men tror jag ska testa lite fler olika pass när det ändå ingår i kortet. Gäller bara att ha ork...

Den här låg och väntade på mig i brevlådan....farligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0