Lång dag

Idag blev det en hel del jobb igen men skönt att få en massa gjort! Efter jobbet har vi fixat lite här hemma och så la jag en ansiktsmask. Hade velat måla naglarna också i en höstig färg men nu är det alldeles för sent. Har haft ont i halsen ikväll men hoppas bara det är den kalla luften så jag inte håller på att bli sjuk. Dags att lägga sig snart så jag får vila.

Till en roligare nyhet så har jag äntligen packat upp mitt paket! Köpte en liten present till mig själv som belöning för allt jag gjort det senaste året. Har ju hänt ganska mycket och jag har vågat ta en del chanser så då tyckte jag det var dags att skaffa något jag funderat på ett bra tag.

Och det är.....en ny laptop! Min gamla tegelsten är som sagt ganska gammal och klumpig så har velat ha något minde och enklare att ta med sig. Var mycket funderingar på vad det skulle bli men jag blev ju förälskad i Mac Airen så visste ju redan vad jag ville ha :)

Spännande!




Får hoppas de har rätt!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh coolt! :D Du får ge en review på den senare ;)

2011-09-25 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0