Helgen

I fredags blev det utgång med ett gäng från jobbet. Vi började hemma hos en kollega och jag tog det ganska lugnt och vi pratade och hade kul. Sedan drog vi ut till Oasia och då blev vi alla bjudna på en runda tequila shots...sedan var jag på partyhumör ;) Testade en cool vattenmelon drink, dansade lite och sedan testade jag en supergod bacardi med vattenmelon smak. Mjo...jag älskar vattenmelon och gud vad god den var. Blev en inte så nyttig burger king måltid när vi kom hem och sedan slockande vi på soffan med katterna runt oss.

Jag mådde ju som jag förtjänade på lördag morgon men jag var så sugen på att gå ut i det fina vädret så blev en runda på stan. Undrar om inte shopping är det bästa botemedlet mot bakfylla för den försvann direkt när jag gick in i shopping mode :) Kan visa lite senare vad jag hittade men jag är superglad för hittade en del som jag varit ute efter ett tag.

När vi kom hem blev det revben med potatissallad (mmmmmm....) och kladdkaka till efterrätt. Sedan spelade vi deus ex resten av kvällen. Tror vi har kommit en bit nu...roligaste är att jag trodde att spelet snart var slut tills tibbe informerade mig om att det är två till städer att gå igenom. Hur ska vi nu hinna spela klart innan dead island släpps nästa vecka? Men det är kul så samtidigt vill jag inte att det ska ta slut!!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra...men det kan vara skönt det också :)

Kanske borde göra som Hunter och ta en sovdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0