Besök i helgen!

Idag kom min mamma upp med sin hund Gizmo för att hälsa på! Den hunden är som en energiklump...tar aldrig slut! Samma ras som Tarzan och jag kommer mycket väl ihåg hur galen Tarzan kunde bli men det slår ändå inte den här. Jag hoppades att det skulle gå bra mellan katterna och han men Hunter började fräsa och resa ragg direkt. Yuki var mest bara nyfiken men när han började gny och skälla så blev hon livrädd och sprang och gömde sig i sovrummet.

Jag är helt säker på att katterna skulle lämna honom ifred men problemet är att han är så på och vill fram och nosa och leka och det blir för mycket för dem. Nu inatt sover katterna hos oss i sovrummet och så får mamma och gizmo sova i vardagsrummet.

Men kul att ha besök! Ikväll åt vi lax med grönsaker och hollandaisesås, supergott! Sedan slocknade jag ganska fort på soffan. Zumba passet var hårt idag så hade inte så mycket energi kvar. Nu blir det till att sova! Arbetsdag i morgon men sedan är det helg :)

Kan gissa vad han står och stirrar på...


...det är lilla Yuki som är alldeles för trött för att bry sig längre.

Kommentarer
Postat av: Bing.

Ah! Vad Stor Yuki har blivit! Vad snabbt de växer verkligen.. super fin hund, jack russel? :)

2011-09-16 @ 18:24:17
Postat av: Sandra

Yes! Eller han är en släthårig parson russell.

2011-09-16 @ 18:28:13
URL: http://vinterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0