Success!

Äntligen har jag fått sova lite! Inatt pratade jag med tibbe och efteråt gick jag upp till min kollega och la mig i hans säng. Han föredrar att sova på soffan så jag fick hela hans sovrum för mig själv ;) Jag tog en sovtablett och inom tio minuter hade jag somnat. Blev nästan sex timmars sömn!

Så idag har jag nästan känt mig som en riktig människa igen :) Inte skakig, trött och illamående längre utan faktiskt haft lite energi. Jag hoppas att det kommer fortsätta i samma stil nu.

Jag tog lite bilder på hotellområdet som jag tänkte visa. Det är mer som ett lägenhetskomplex än ett hotell med gym och pool och så är djur tillåtet. Jag har sett folk med massa söta hundar och igår såg jag en liten katt stryka omkring på gården. Jag blev nästan lite sugen på att ta upp våra kissar men tror de skulle trivas bättre hemma :)

Min balkong finns bakom all vegetation :)


Det här är bara ett av husen på gården. Jättefin gård de har!


Poolen! Har inte haft tid att testa varken den eller gymmet men någon gång får det bli ett test :)

Kommentarer
Postat av: Papá

Hej Sandra! Skönt att du har fått lite sömn om än lite men det är en bra början. Hoppas det håller i sig. Vilket fint hotell-läg-komplex du hamnat i. Passa på och njut av poolen nå´n gång och koppla av.

Här har det börjat bli lite kallt på morrnar men det är ok så länge det inte regnar. Ha det gott. Många kramar från Mölndal

2011-10-12 @ 07:34:45
Postat av: Frida

Looks really pretty! :D

2011-10-12 @ 08:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0