Strandpromenad

Helllo!

Nu lyckades jag äntligen komma in på bloggen...verkar ha legat nere ett tag. Idag slutade vi tidigt så då passade vi på att ta en promenad längs stranden i Venice. Var superfint väder idag och varmt så jag kunde t o m ha på mig shorts! Inte för att det är dåligt väder här men det blåser ganska kallt så även om det är soligt så blåser det kallt. Men idag var det skönt :)

Nästan så man kan höra Baywatch musiken när man tittar mot stranden ;)

I solen ser allting fint ut här...känns nästan som semester.


Man ska ine bli lurad av det fina vädret, vattnet ska vara iskallt nu :)


De flesta husen i Venice är antingen som stora cementblock med massa fönster som detta här eller fallfärdiga trähus. Och inget är högre än två våningar med tanke på jordbävningsrisken.


Finns ett utomhusgym mitt på gågatan vid stranden där alla som gillar att spänna muskler inför folk tränar..

Kommentarer
Postat av: Sabine

Ni har jätte fint väder! Det är silent hill dimma här igen O_o. Vilket också är fint men det känns som att det kommer att börja snöa när som helst :D. Dessutom går Iza omkring och tänder ljus och nynnar julsånger och det luktar pepparkakor i hela byggnaden just nu >_< (eller äppelkaka, kan inte bestämma mig)... vart tog sommaren vägen Ó_ò

2011-10-28 @ 16:45:43
Postat av: Frida

Åååååh.. Vill också ha lite värme :D Känns väldigt skumt att det redan finna massa julsaker överallt och pepparkaksdeg i kyldiskarna. Men när man tänker efter har det väl alltid varit såhär tidigt som de tar fram de sakerna.



lol åt gymmet :D Tycker det är lite läskigt med "spännisar". Ha det grymt! Nu borde det snart poppa ut kissebebisar :) När som helst!!

2011-10-28 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0