Oh my lord, trött!

Lyckades sova i knappt fyra timmar inatt. Jag var verkligen klarvaken hela natten, kunde knappt få en blund. Somnade till lite då och då men vaknade alltid efter en halvtimma. Fick i alla fall två timmars sömn i följd men får se hur länge det räcker. Måste verkligen försöka hålla mig vaken idag så jag inte snurrar dygnet fel :)

Glömde berätta igår om turbulensen på planet! Det var lite då och då men när vi åkte över grönland var det helt galet. Hela planet skakade seriöst och man flög från sida till sida. Jag kunde höra hur folk skrek och jag var tvungen att verkligen hålla tag i armstöden. Jag brukar inte bli så rädd på plan, även om jag tycker det är obehagligt, men då kan jag ärligt säga att jag trodde jag skulle dö!

Idag blir det en del jobb och sedan ville min kollega gå och se på UFC på en sportsbar. Ska bli intressant att se om jag kan hålla mig vaken ;)

Köket


Vardagsrummet


Och sängen som är min huvudbas!

Jag ska lägga upp mer bilder på lägenheten senare men internet här är ganska trögt. Ha en bra dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Argh! Jag skulle absolut ha spytt där, typ dött av illamående >_<. Fy!



Annars, vad mysigt det ser ut! Var är det du bor? :D

2011-10-08 @ 18:59:22
Postat av: tibbe

Looks super cozy!!

2011-10-09 @ 09:59:23
Postat av: Frida

Ser najs ut! Och fyyyyy... måste varit superläskigt.

2011-10-09 @ 11:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0