Ny väska!

Ursäkta den dåliga uppdateringen men det är så mycket att förbereda för resan. Igår kom jag inte hem förrän vid tio och sedan däckade jag snabbt på soffan. Tibbe var snäll och hade förberett mat som stod och väntade och så hade jag köpt supergoda kanelbullar. Så lite mys blev det innan jag somnade :)

Hade dock en väldigt konstig dröm att vi landade i new mexico och hittade en sci-fi mässa vi inte fick komma in på och sedan hittade vi inget hotell och så loggade min mobil in på nätet hela tiden och jag var livrädd för kostnaden. Tror vi blev jagade också...oh, well ;) Kan visa en bild på min nya resväska istället!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh spännande inte länge kvar nu! Lyx med midda då du kom hem! Har inte hänt mig fastän jag kommer hem 9-10 tiden >_>

2011-10-05 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0