Kan inte sova!

Seriöst! Började höra konstiga ljud för någon timma sedan och det gick inte att sova till slut. Tittade ut genom fönstret och då håller de på att bygga om hela tågstationen! På en lördag! På morgonen! Och de håller på att banka och såga och banka och såga...

Så nu ligger jag här i soffan med kissarna. Vaknade även innan sex av att jag hörde någon av katterna spy. Rusar upp och ser att Hunter har lagt tre stora högar. Stackarn ser helt förstörd ut och ligger ihopkrypen.

Jag fick ta hand om honom lite och rengöra golvet. Tror jag själv var nära att spy ett par gånger för det var riktigt nasty.

Vi kom inte i säng förrän efter två i natt så man hade ju hoppats på en sovmorgon :) Det var en jättekul inflyttningsfest på jobbet! Var riktigt trevligt att prata med alla och det blev en massa skratt. Jättelyckad kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0