Insomnia

Igår var jag supertrött men när jag ätit så vaknade jag till. Lyckades ringa Tibbe genom skype så vi fick prata i en halvtimma. Var superkul och avkopplande att prata med honom. Kändes lite som att jag kunde blunda och tro att vi var hemma i soffan och myste :) Var såklart väldigt ledsamt att säga hejdå men vi ska försöka göra det till en vana att ringa varandra så ofta det går.

Efteråt gick jag och la mig och satte på tvn så jag kunde somna...en halvtimma senare hade jag fortfarande inte somnat så jag stängde av tvn och försökte koppla av. Gick inte det heller så jag läste lite i mina tidningar....nope. Efter jag legat vaken i två timmar så var jag uttråkad men helt klarvaken. Satte på tvn och jag tror jag växlade mellan tv, tidningar och slappna av i ytterligare tre timmar. Tittade på Die Hard, Team America, någon konstig anime film och något mer.

Vid sex somnade jag äntligen och fick nog nästan två timmar sömn innan det var dags att göra ordning sig för dagen. Men shit vad trött jag var idag! Jag som är van att kunna somna oavsett vad är helt ovan med denna sömnlöshet. Så, ikväll hoppas jag att jag kan sova en normal natt. Känner mig trött så det ska nog gå :)

Har inte haft möjlighet att ta några bilder idag så det får bli utan. Hoppas ni alla får en bra start på veckan! Min börjar i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter inge kul :( Får hoppas att du kommer in i rätt dygnsrytm ikväll och får lite sömn.



Tibbe borde kunna sjunga "warm kitty" för dig :) Kanske hjälper :D

2011-10-10 @ 08:49:16
Postat av: Ingalill

Vilken fin lägenhet. Hoppas du lyckats komma högre upp. Stäng av tankarna så kanske du somnar. Här regnar och blåser det. Kramar

2011-10-10 @ 20:41:12
Postat av: Papá

Hej Sandra!!

Vad tråkigt att du inte har kunnat slappna av och sova ordentligt. Hoppas du kan göra det ikväll. Blir lite oroligt måste jag säga. En sak är när man reser och blir sömnlös på sin semester en helt annan när man måste gå upp vara vaken en hel dag och jobba. Inte nog med det måste man stå ut med alla andra pigga, utvilade och glada kollegor ;).

Ha det bra och var rädd om dig.

Puss och kram från Mölndal

2011-10-10 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0