Fullt upp!

Den här helgen har jag haft så mycket att göra och jag har fått en del gjort men ligger fortfarande efter. Igår blev det en tur på stan då jag köpte in det jag behöver för resan (...plus lite till ;)), sedan blev det kloklippning och tonfisk till katterna och kvällen avslutades med film. Vi såg äntligen Inglourious Basterds och den var helt okej. Riktigt bra skådespelare och min favorit Michael Fassbender var som alltid superbra!

Idag började jag med att skriva två långa mail till uppfödarna till Hunter och Yuki. Tog nog tre timmar men så mycket man vill berätta och sedan ska man leta upp alla bra bilder. Hoppas de blev glada för dem :) Efter det har det varit planering till packning, städa, tvätta, bada katterna och allmänt rensa upp och piffa till och förbereda.

Ska fortsätta med allt på listan nu men måste sova ikväll också ;) Hoppas ni alla har en trevlig söndagskväll!

Hittade denna på stan och var bara tvungen att köpa! Tibbe tittade snett på mig men den är så mysig :) Väldigt liten i storleken så fick bli en 38 så det blir lite extra mysstämning. Perfekt till jul!


Och det här är min nya pyjamas. Jättesöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0