Födelsedag!!

Idag blir vår älskade Hunter ett år gammal!! Grattis! Tiden går så fort...han är så stor nu att jag knappt kan tänka mig hur liten han var när vi tog hem honom. Synd att jag missar det men Tibbe lovade att skämma bort honom rejält :)

Nu är det också exakt en vecka tills jag åker hem igen :) Kan knappt bärga mig! Inte för att jag är så sugen på mörker och kyla men jag saknar alla därhemma. Jag har haft en riktigt rolig och lärorik upplevelse här, önskar bara jag kunnat packa ner tibbe och kissarna i väskan också ;)

Nu är det dags att göra i ordning sig för dagen. Vet inte vad vi ska göra idag men vi ska nog ut ett tag i det fina vädret i alla fall. Klockan är snart elva här, i vanliga fall är det nio timmars tidsskillnad mellan Sverige och LA men eftersom ni bytte till vintertid idag så kommer vi nu ligga åtta timmar efter i en vecka. I USA byter man inte till vintertid förrän den första söndagen i november. Perfekt att flyga hem dagen då klockan ändras ;) Gäller att inte missa flyget!

Sista bilden jag tog på födelsedagsbarnet kvällen innan jag åkte.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh roligt att du snart är tillbaks :D. Ett år, han var så stor lilla Hunter ^^. Jag försökte lyfta honom då vi var kattvakter och han är stadig!



P.s. I Korea byter de inte till vinter/sommar tid alls faktiskt. Bara fun fact :)

2011-10-30 @ 19:38:42
Postat av: tibbe

Sent you some before/after pictures of Hunter. He definitely grew up quite a bit!



I think Sabine would have managed to lift him up much easier 6 months ago, when he wasn't weighing as much as her :D

2011-10-30 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0