Skämmas...

Yay! Nu har jag äntligen införskaffat Sims 3 Pets!! Det släpptes när jag var i USA så jag missade det men fanns fortfarande massa limited editions kvar. Är kanske inte så många jag känner som faktiskt spelar sims och de som gör det erkänner det nog inte ;)

Men jag gillar dem och Pets är ju den bästa expansionen! Så när jag kan få tibbe att någonsin slita sig från cod så ska jag installera det. Kommer bli en veckas tidsfördriv tills nästa år när jag känner för det igen :)

Var så pinsamt att köpa det i butik och jag skämdes verkligen när jag la fram det. Gjorde ju inte saken bättre att säljaren börjar prata med mig som om jag aldrig spelat spel innan. Men jag lyckades få sista ordet! När han gav mig påsen sa han "Nu kan du gå hem och ta hand om dina djur" men då sa jag "Nej, först måste jag spela klart Uncharted". Då tittade han på mig med nya ögon och jag kunde i alla fall gå därifrån med huvudet högt :)

Nästa gång tar jag nog och beställer hem det...tillsammans med Resident Evil och Modern Warfare :P


Kommentarer
Postat av: Sabine

Haha visste inte att Sims hade en sådan stämpel! Sims är väl kul :D... fast iofs nu då du säger det... alla mina kompisar som inte kan något om datorer spelar bara sims och inget annat T_T. Kanske ligger nåt i sims stämpeln. :/

2011-11-15 @ 21:10:30
Postat av: Frida

Najs att du kunde lämna stället med huvudet högt! :D Man ska väl egentligen inte skämmas för att köpa grejer som har en stämpel. Hello Kitty saker köper man ju utan problem :D



Om man tycker att det är skitjobbigt att köpa så brukar jag köra på "Går det att få den inslagen?" ;) Då blir det ju en present till en själv som de tror att man ska ge till någon annan :D

2011-11-16 @ 20:18:30
Postat av: Sandra

Haha! Det måste jag testa nästa gång :)

2011-11-16 @ 20:58:12
URL: http://vinterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0