Sims och choklad!

Alla är säkert ute och partar som tibbe men ikväll kände jag för att vara hemma och ta det lugnt. Vi hade arbetare här imorse som fixade vår mordlystna sovrumsdörr. Stängde man dörren fick man inte komma ut igen ;) Stackars Yuki blev såklart vettskrämd och har gömt sig och matvägrat idag så ikväll satt jag över en timma med henne i knät och gosade.

Nu däremot installerar jag äntligen Sims efter mycket letande och svordomar! Varför kan jag aldrig lära mig att lägga tillbaka skivan i fodralet :P

Och till spelsnack köpte jag en ny chokladmousse som strax är klar i kylen. Fanns också pannacotta och creme brulee att köpa...nästan lite sugen att testa dem nästa gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0