Ny lägenhet!

I vinter ska vi flytta till en ny lägenhet! Yay! Eller det är typ 80% säkert men jag hoppas på det bästa :) Vi har saknat att ha ett arbetsrum sedan vi bodde i vår förra lägenhet och även om vi verkligen älskar den här lägenheten så känns det dags för något nytt.

Den nya är inte så mycket större än den här men den är en trea så vi får ett till rum. Där kommer våra datorer få vara och jag har bestämt mig att när vi flyttar så blir det dags för mig att byta ut min åtta år gamla dator som inte går att starta till något nytt. Förhoppningsvis har minimum kraven till Diablo 3 släppts då så man vet vad man ska titta efter ;)

Sovrummet kommer vara mycket mindre än det vi har nu så vi har tänkt att sovrummet kommer bli en kattfri zon...vi får se hur det går ;) Den lägenheten är en genomgångslägenhet så det kommer finnas massa kul för katterna att speja på. Speciellt eftersom det finns ganska många katter som går runt i området. Jag har även massa idéer hur jag vill inreda allt och speciellt hur jag vill få till köket. Så spännande!! Får hoppas allt går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0