Hårt gympass

Efter jobbet åkte jag hem, bytte snabbt om till gymkläder och sedan bar det av till gymmet för ett instruktörspass. Först fick jag testa roddmaskinen som jag varit sugen på ett bra tag (men alldeles för feg för att testa :P) och sedan satte hon ihop två program till mig. Ett som enbart är med frivikter där jag ska göra många set och ett med bara maskiner där jag ska ha så tunga vikter som möjligt så jag knappt ska klara ett set. Så det är ett kort och ett långt pass. Ska testa ett tag nu tillsammans med mina egna övningar så kunde jag boka in en ny tid om ett tag.

Kan säga att hela jag känns som spagetti nu :D Men jag ser redan fram emot nästa gång jag ska köra!

Måste ju ha ett mål! Man kan ju hoppas att man någonsin blir så fit ;) Hade lätt kunnat köpa alla svarta och röda underkläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0