God morgon!

Skönt med sovmorgon! Jag har precis gått och kokar ett ägg, sedan ska jag iväg till gymmet. Ser ut att vara fint och soligt idag också så kanske kan man gå ut lite (även om det säkerligen är svinkallt!).

Igår var Frida och jag på en ansiktanalys för dermalogica produkter borta på Skincare. Var lite halvkonstigt att få ta av sig sminket och göra en egen liten spabehandling mitt under arbetsdagen men samtidigt ganska lyxigt :) Jag har gjort analyser innan och hon sa igen att min hud var väldigt torr och känslig. Fick testa några nya produkter där borta och min hud är så len idag! Hon sa att om jag fortsätter den här behandlingen i två månader så ska min torra hud vara borta. Så, nu ska jag ge det här tid så får vi se hur det går!

Igår kväll efter jobbet blev det filmmys. Jag vill se den nya The Thing men det verkar inte som den ska komma till Sverige så vi tittade på den gamla istället. Den är fortfarande riktigt bra och coola special effekter. Nu blir jag sugen på att titta igenom fler gamla skräckfilmer :)

Köpte en ny peeling. Den här är ett pulver som man blandar med vatten. Väldigt finkornigt som ska vara bra för min känsliga hud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0