Första advent

Vilket skitväder det är ute! Regnar och blåser...så idag känner jag för mysdag hemma. Upptäckte igår att det var modemässa i Kista i helgen som jag gärna velat gå på. Typiskt att jag inte sett det innan...men vädret är så tråkigt att jag inte känner för att åka så långt. Måste se till att skaffa det där körkortet så vi skulle kunna ta bilen dit :)

Igårkväll blev det fest hos en gammal kollega. Var supertrevligt och vi var ute ganska länge men tog det lugnt med alkoholen så har ingen bakfylla. Har suttit och läst ett tag men nu vill jag ha min goda frukost med vörtbröd och julskinka! Yay för första advent! Måste bara putta ut tibbe från sängen först!

Kissarna ska få lite adventmat idag också. Köpte lite ny blötmat och de älskar den här. Första gången jag köpt en blötmat som faktiskt ser ut som riktig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0