Beach 2012!

Efter en mindre bra start på dagen drog jag till gymmet! Kändes skönt att komma iväg men jag märkte verkligen hur längesedan det var som jag var där. Jag gick nästan vilse så mycket de har ändrat om. De har flyttat om allt och köpt in en del nya maskiner men bäst av allt är att de gjort ett separat rum för frivikter...för tjejer!

Vissa kanske tycker det är onödigt men för mig känns det mycket bättre och mer avslappnat när jag slipper mäta mig med killar som kan lyfta två stycken av mig hur lätt som helst. Det blev en timma med kondition och styrketräning och på vägen ut stötte jag på två gamla kollegor som var på väg in. Var jättetrevligt att prata efter en så lång tid :)

Efter gymmet har jag badat Hunter och Yuki som verkligen behövde det. Den här gången gick det förvånansvärt bra också! Hunter är som alltid supersnäll och sitter stilla men det förvånande var att Yuki var snäll den här gången. Tibbe fick hålla henne men hon varken bet eller rev och stod hyfsat stilla. Yay!

Nu ska vi ut på en liten promenad och köpa mat, sedan hoppas jag på att spela lite mer Uncharted! Så spännande just nu!!

Awesome!


En blöt Yuki. Hon ser så liten ut när fluffet är borta!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hihi hörde av Erik att han träffade dig på gymmet :). Jo jag trivs bra på gymmet där jag går också där det är killförbud ^^. Haha vad Yuki ser rolig ut! Inte direkt glad, men busig ändå ^^

2011-11-19 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0