Middag och konsert!

Igår mötte jag upp Frida och Didrik för en jättetrevlig och god middag på restaurang och sedan bar det av till Uppsala Universitet för lite dataspelsmusik med symfoniorkester! Var riktigt coolt att höra dem spela, önskar också jag kunde spela något instrument så bra...

Var svårt för mig att känna igen alla gamla låtar för jag har tyvärr inte spelat många av klassikerna men coolast var Castlevania. Fick sån otrolig lust att spela något efter konserten! Var riktigt nära på att köpa Dead Space 2 idag men i sista sekunden bestämde vi oss för att vänta...har inte riktigt pengar för det nu.

Men det var en kul att testa något nytt, borde göra det oftare :)

Mmmm...pizza


Med pommes så klart!


Efterrätten serverades i en cool burk. Blev cheesecake med kardemumma och äppelkompott :)

Konserten


Innan insläppet. Mycket folk i foajén!


Vi hade jättebra platser längst fram på balkongen.


Sångerskan hade en jättefin röst. Blev inte alls lite avis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0