Lördagen

Igår började som en sådan där riktigt lat dag när vi kom upp sent och sedan bara låg och slappade i soffan. Sådana dagar kan vara riktigt sköna ibland! Men på eftermiddagen kände jag att det var dags att ta itu med min lista (yes, jag har alltid listor :P) så blev kloklippning och sedan en noggrann dammsugning av hela lägenheten för att få bort alla katthår som börjat samlas. Förvånansvärt hur mycket som kan samlas på en vecka!

Jag hade även köpt en aktiveringsboll som jag ville testa på Hunter. Vi hade en likadan till Tarzan (mycket större dock...) som man fyller med godis och sedan ska de rulla den för att få ut godiset. Tarzan blev helvild på de där och kunde leka med den i timmar tills han blev helt slut :) På något sätt trodde jag att katter kunde tänka likadant men blev inte riktigt så...JAG fick sitta och rulla den för att visa honom men han var inte särskilt intresserad. Slutade med att han försökte gräva ner den istället ;) Har lämnat den på golvet med lite godis i så kanske blir han sugen.

Efter lite lek blev det dags för Hunter att få ett bad och sedan blev det middag och film. Vi såg The Reef som handlar om fem personer vars båt förliser så de blir tvungna att simma genom hajfyllda vatten för att överleva. Spännande värre!

Vi njöt alla av solen igår :)


Öppnade även balkongdörren lite så lillen blev väldigt nyfiken


Tibbe gjorde en jättegod middag; pasta med kyckling och svampsås!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0