Annorlunda fredag

God morgon! Är ni också uppe så här tidigt? Jag har redan hunnit duscha och gosat med lillen lite :)

Men det var inte det jag tänkte berätta om. Tänkte berätta lite om fredagen som nog var den konstigaste fredagen jag haft på ett bra tag. Morgonen började halv åtta utanför HM där Frida och jag hade skrivit upp oss på VIP shopping. Var en liten kö utanför när vi kom (nästan enbart tjejer såklart ;)) men var inte så farligt mycket folk när vi skulle shoppa. Så blev shopping med 20% av och de serverade en jättegod frukost. Kan inte alltid shopping vara så?

Sedan blev det långlunch hemma hos mig med Frida och Marco och sushi! Då fick Marco äntligen träffa lilla Hunter också som såklart var i crazy mode...hoppas han fortfarande vill ha katt ;) Efter lunchen var det inte många timmar tills vi hade filmeftermiddag med animatörerna på jobbet och såg Despicable Me. Var lite besviken på filmen tyvärr...kändes som den enbart var gjord för barn. Men var skönt att ta det lugnt och äta en massa kakor!

Efter jobbet gick Frida, Didrik, Tibbe och jag till China Garden och åt en jättegod buffé. Efter maten blev det bio, vi var och såg Rango, den var helt okej...lite flummig men helt okej :)

Såå...äntligen vid elva kom vi hem igen och det tog inte lång tid innan jag somnade på soffan. Verkligen lång dag!

Blev en Hello Kitty pyjamas på HM. Perfekt till sommaren :)


Och ytterligare en ring...


Älskar kinamat!


Frukt dessert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0