Semester!

Hade min sista dag på jobbet i tisdags och sedan har det äntligen varit semester! Blev inte mycket till vila dock, fick åka ner till göteborg tidigt på onsdagen för en familjeanlägenhet. Men den här tågresan var någon av de bästa jag haft på länge. Tänk er ingen jobbig väska att släpa på utan bara en liten ryggsäck. Sedan hade jag förbeställt frukost så jag hade lite gott att mumsa på medan jag surfade på iphonen och sedan satt jag och tittade på film på ipaden. Perfekt! Enda jobbiga var att jag satt i mitten av en högstadieklass...men men, man kan inte få allt :)

Onsdagen spenderade jag med släkten men torsdagen blev en shoppingdag. Började morgonen med en jättegod frukost på ett franskt café med min pappa. Tror jag kom igenom hälften av frukosten innan det tog stopp...men det var gott! Sedan blev det en shoppingrunda på stan, kan visa senare den tidiga födelsedagspresenten jag fick. I love it!

Dagen avslutades med köttbullar med potatismos från min favoritkorvkiosk på heden och sedan bar det av hemåt igen. Var skönt att komma hem och äntligen få sova ut. Nu ska jag bara ta det lugnt i ett par dagar!

Med pappa på cafét


Enorma frukosten!


Mmmm...min favorit från kiosken. Syns det att jag gillar ketchup?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0