Min födelsedagspresent!

Fick en tidig födelsedagspresent av min mamma och mormor när jag var nere i göteborg. Ett par nya converse i oxblodsrött! I love them! Jag köpte ett par svartvita förra året (mitt första par) och sedan dess älskar jag converse. Har velat ha ett par röda jättelänge, tack så jättemycket! Nu vill jag bara ha de militärgrönvita och de helsvarta också...hmm..kanske ett par helvita också :P

Var inte så lätt att ta en bild på bara skorna. En viss herre trodde det var en present till honom ;) Oh, förresten. Det går ganska många utekatter där vi bor och för ett tag sedan stötte vi på en med läskigt stora ögon. Det är inte bara att de är stora, de är alldeles för stora för hans huvud....skitläskigt. Igår stötte vi på honom igen (såklart hade jag inte mobilen med mig) och denna gången hade han en kompis med sig; stumpen. Stumpen saknade svans utan hade bara en stor knöl där svansen skulle vara. Han var en svartvit jättekelig och pratglad katt medan creepy eyes var helt tyst och bara stirrade på en. Fast han ville bli klappad ändå :) Lite kul att de skulle teama ihop sig. Måste försöka ta en bild på dem nästa gång.


Inspektion av skosnöret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0