Gizmo

Nu när jag var nere i götet så fick jag äntligen träffa min mammas nya hund, Gizmo! Han är en parson russell, precis som tarzan var, men är lite större och bara muskler. Hade helt glömt av hur det är att ha en unghund och oh my god, så mycket energi! Och stark var han också, att gå ut med honom är nog bättre än att gå på gymmet :)

Men han var verkligen hur fin som helst. Vissa saker påminde mig om Tarzan men man märker att han har en egen personlighet. Han väckte mig sju på morgonen i torsdags med att hoppa på mitt huvud om och om igen tills jag vaknade. Men jag tror att han kommer bli jättefin när han blir äldre. Får hoppas jag får chans att passa honom någon gång, beroende på vad Hunter tycker om det :P

Gizmo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0