Bio i fredags

I fredags blev det bio med några bekanta. Blev nya X-men filmen (inte mitt val), hade faktiskt inte tänkt se filmen alls för jag har inte så stora förhoppningar på den men de var sugna så jag hakade på. Kanske var det för att jag hade så låga förhoppningar men jag gillade den! Tror mycket var tack vare att de fått så många kända skådespelare i små roller. Plus så hade de lyckats få med både Hugh Jackman och Rebecca Romijn i små men roliga scener.

Men största överraskningen var Kevin Bacon som bad guy. Jag hade sett trailern många gånger innan jag såg filmen men jag hade ingen aning att han var med. Han börjar bli ganska gammal men han var riktigt bra! Jag vet inte riktigt om jag vågar rekommendera den men jag kan säga att den var bättre än Wolverine och X-men 3 tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0