B-day!

Man kan tro att eftersom det är min födelsedag idag att jag skulle sova ut och vänta på att få allt serverat men jag kände att jag ville röra på mig (kanske för att jag börjar känna mig gammal ;)) Så upp klockan sex imorse och iväg och simma med Anders. När vi var klara bjöd han mig på fika och sedan gick jag till MQ för lite morgon shopping. Jag började dock blöda näsblod helt plötsligt i omklädningsrummet (skyller på allt snytande pga pollen) så gick därifrån ganska snabbt och gick hem istället. Väl hemma hade Tibbe överraskat mig med en stor brunch så det var bara att fortsätta äta :) Blev jätteglad och överraskad att han fixat ihop det!

Fick äntligen öppna mina presenter också och t ex av min pappa fick jag ett jättefint armband och av Tibbes bror fick jag en målning han gjort och jättesöta salt och peppar kar. Och av Tibbe fick jag en cykel! Det är en väldigt begagnad cykel men det är perfekt, då blir den förhoppningsvis inte stulen! Måste testa den imorn :)

Tack alla för alla gratulationer och presenter idag! Nu blir det snart middag på hemligt ställe...undrar vad Tibbe planerat.

Presenter! Notera det söta pappret :)

Den här ska upp på väggen!

Visst är de söta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0