Födelsedags förberedelser

För att fira att Tibbe i morgon blir 31 år så har jag fixat och planerat lite. Kan inte berätta allt nu ifall han skulle läsa detta :P Men i ett första steg så bakade jag hans favorit i helgen. Kan ni gissa vilken? Jo, cheesecake! Vi har redan mumsat på den i två dagar nu men den kommer nog räcka hela veckan. Då blir Tibbe glad :) Riktigt god cheesecake, tack igen Sabine för receptet!

Ikväll slog jag även in en del av hans presenter. Då skulle såklart Hunter och Yuki hjälpa till så det tog en väldans tid. De skulle sitta på papperet, leka med saxen (det fick de inte göra) och dra i snöret. Var inte så lätt att hmmm...vad heter det...när man gör snöret lockigt...i alla fall, det var inte lätt när de hela tiden skulle dra i andra änden. Hunter lyckades sno snöret också och sprang iväg jättestolt så jag fick jaga honom. Tur att Tibbe spelade spel för han märkte inget :)

När jag äntligen var klar med allt så hade jag ögonen på Yuki så hon inte skulle springa iväg med något. Vände mig om då och såg Hunter sittandes på köksbänken tuggandes på en stor bit kyckling han snott från resterna på min tallrik...vilken pli man har på dem alltså :D

Paketinslagning


Favoriten!

Kommentarer
Postat av: Bing.

Naaawh awesome! Vad roligt att veta att ett recept blev en så lyckad födelsedags present! happy :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0