En gömd pärla

Idag när jag skulle köpa lite nya hudvårdsprodukter så hittade vi ett litet creperie gömt på en bakgata. Vi blev så sugna på det så vi ändrade våra middagsplaner och åt där istället. Och oh my god, så gott! Jag tog en galett med kyckling, fetaostcreme, tomater och babyspenat. Det var seriöst ruggigt gott :) Jag tycker det kan vara svårt att hitta ett bra creperie i sverige, vi var på ett i stockholm där de badade dem i fett...inte gott...Men de här var supercrispiga!

Då kände vi oss tvungna att testa en crepe också så det blev en med nutella, kokos och glass. Mmmmm...Jag var proppmätt efteråt ;)

Rekommenderas varmt!


Vi delade efterätten, skulle inte kunna äta hela denna efter all mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0