Söndagen

Hej hej!

Har ni haft en trevlig helg? Kan inte säga att vi har haft en så lugn helg men vi har fått en massa gjort! Nu är lägenheten äntligen helt ren, jag har dammat, städat upp, dammsugit och våttorkat och så är all disk gjord. Känns riktigt skönt :) Sedan har vi också tagit ner alla julsaker så man äntligen kan börja se fram emot våren!

Idag har vi också åkt runt och införskaffat en del saker vi saknade. Passade även på att titta på alla djur de har inne på Djurhobby, De hade några riktigt läskiga spindlar och kackerlackor men jag såg även några söta ödlor, sköldpaddor och en riktigt fet padda!

De hade även vaktlar, något jag alltid velat ha! Kan inte hjälpa men jag tycker de är så söta :) Någon gång i framtiden så vill jag skaffa både sköldpaddor och vaktlar men det får vänta tills vi skaffat hus!

Jabba the Hutt eller vad?


Nyfikna!


Min förra pojkvän hade en sköldpadda och sedan dess har jag velat ha en egen. Men de kan ju bli ganska gamla...


Vaktlar är så coola!


Avslutade dagen med en välförtjänt fika. Jag tog varm choklad och muffins medan...


Thibault tog äppelkaka och kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0