Skönt med fredag!

Haha, jag började skriva inlägget igårkväll men lyckades somna med datorn i knät!

Jag var så trött efter första veckan tillbaka på jobbet. Blir lätt så för mig när jag är van vid att kunna gå upp lite senare på morgonen :) Däremot har jag lyckats komma igång med träningen igen på allvar och det känns så skönt, känner mig som en ny människa!

Jag har simmat och tränat tre pass så har i princip haft träningsvärk hela veckan, hehe. Började med att träna benen i måndags så gick runt med vad som kändes som cementblock till ben efter det. Sedan tränade jag armar och mage i onsdags, gör fortfarande ont när jag skrattar :P Igår fick det bli ett cardio pass och jäklar vad varm jag blev. Så i princip har träningsvärken växlat kroppsdelar hela veckan, men då känns det i alla fall som det gör något! Kommer nog bli ett till pass imorn igen.

Efter jag tränat igår blev jag så sugen på att spela lite mer "Cut the Rope" på tibbes ipad. Jag har verkligen fallit för det. Kan ha lite att göra med det otroligt söta monstret man ska mata :)

Nu är också allting klart så har lite spännande nyheter att dela med er, men det blir senare!


Vem skulle inte vilja mata honom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0