Pysseldag!

Hej hej!

Idag var Frida här. Jag hade gett henne ett japanskt smyckes/dekorerings kit i julklapp så nu tyckte vi det var dags att testa det! Det var lite klurigt med tanke på att alla bruksanvisningar var på japanska men med bilderna och lite testning så gick det ganska bra. Jag fick till en del söta nyckelringar, blev ju såklart inte lika söta som de på bilderna men blev ändå ganska nöjd för att vara ett första försök. Och kul var det!

Nästa gång ska vi köpa mycket mer grädde i olika färger och många fler hängen så vi experimentera en massa. Längtar redan :)

Innan vi började.


Vi hade en massa vit lera men det behövdes!


Så här kan det se ut om man är duktig


Bruksanvisningar...;)


Mina skapelser! Mina blev ganska sockersöta och gulliga.


Choklad cupcake! Kan inte hjälpa...jag blir hungrig varje gång jag tittar på dem...


Fridas skapelser! Tycker hennes blev mycket tuffare och coolare.


Närbild på en av Fridas. Mmmm...choklad...

När vi kände oss klara så åt vi lite middag och efterrätt som Thibault hade fixat innan. Snacka om lyx!


Riktig mat nu :P Thibaults apple crumble.

Tack Frida för en trevlig dag! Det här måste vi göra igen :)

Kommentarer
Postat av: ingalill

docksöta, påminner om Barbie. Tänker på dig och Sofia.

2011-02-06 @ 11:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0