Matlagning förra söndagen

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er! Jag njuter av helgen och att få sova ut lite :) Har varit så mycket i veckan att jag inte hunnit blogga något alls så jag tänkte jag kunde göra en liten resumé av veckan som gått. Vi kan börja med lite god matlagning jag gjorde i söndags.

Jag testade två nya recept jag hittat, blev kyckling i krämig pestosås med pasta och till efterrätt blev det black and white kladdkaka. Middagen var riktigt god! Det receptet kommer jag göra flera gånger :) Effterrätten dock får man nog halvera toppingen om den ska bli bra, var alldeles för mycket vit choklad för min smak. Däremot tyckte tibbe att jag fått kladd nivån på kakan alldeles perfekt så jag var nöjd. Även om jag gillar mer när den är rinnig...


Riktigt god! Speciellt med de soltorkade tomaterna. Men jag dubblade mängden sås annars hade det blivit för torrt..


Black & White kladdkaka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0