Dag på stan

Hej hej!

Nu när vi har besök (och det varit löning :)) så gick vi ut på stan idag och tittade i affärer. Jag hoppades på att hitta lite nya kläder men blev grymt besviken...hittade tyvärr absolut inget att köpa! Inte ofta det händer...Får se det på den ljusa sidan istället, jag sparade pengar :)

Däremot hittade jag lite roliga prylar för hemmet och så blev det ett temporär skal till min iphone tills jag får den jag beställt. Efter all shopping blev det en välförtjänt fika!

Hoppas ni också haft en lugn och skön lördag med nära och kära!

Hittade en jättesöt vattenskål till Hunter! Äntligen kan jag få tillbaka min brulée form :)


Fick en fin ljushållare i julklapp och idag köpte jag lite svarta stenar att fylla upp den med.


Hittade den perfekta burken till Hunters kitten mat. Vågar inte säga vad det står när inte Tibbe är här men det betyder typ att det är en burk för katt saker...typ ;)


Bästa present pappret någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0